صحبت‌های معاون رئیس جمهور درباره‌ی تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟
سرخط خبرها

توضیحات سخنگوی دولت درباره آینده بنزین | بنزین گران نمی‌شود و تغییر قیمت در دستور کار نیست

  • کد خبر: ۲۰۸۰۵۰
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
توضیحات سخنگوی دولت درباره آینده بنزین | بنزین گران نمی‌شود و تغییر قیمت در دستور کار نیست
سخنگوی دولت گفت: بنزین گران نمی‌شود و تغییر قیمت هم در دستور کار نیست.

به کزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت که پس از ماه‌های اتمام دوره کرونا و عادی شدن شرایط، این ستاد کان لم یکن شد. در حالت عادی قبل کرونا بنزین شش ماه ذخیره می‌شد و الان هم همین است. دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت در دستور کار نیست.

سخنگوی دولت همچنین با بیان این‌که «جلسه امروز هیات دولت به ریاست ریس‌جمهور و با حضور اعضای هیات دولت برگزار شد»، اظهار کرد: امروز ریس‌جمهور عازم سفر به ترکیه هست و وی به همراه جمعی از اعضای دولت عازم فرودگاه شدند.

وی با اشاره به مصوبات جلسات اخیر هیات دولت، ادامه داد: بنا بر پیشنهاد وزارت اقتصاد و بررسی‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و وزارت خارجه، متن لایحه‌ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دو جانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی به تصویب رسید که قرار است تقدیم مجلس شود. پیشنهاد دیگر وزارت اقتصاد که مورود تایید هیات وزیران قرار گرفت در راستای کاهش بنگاه داری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام‌های غیربانکی بانک‌ها بود. شیوه نامه‌ای به منظور قیمت گذاری و روش واگذاری این دارایی به تصویب هیات دولت رسید تا واگذاری مناسب این دارایی‌ها به بخش خصوصی و در بورس تسریع و تسهیل شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->